Pendolino

Zobacz #cześćpendolino - akcję digital, którą przeprowadziliśmy na inaugurację pociągów Pendolino w Polsce

*projekt zrealizowany w ramach agencji Young and Awesome

Projekt

Dla przewoźnika kolejowego PKP Intercity zespół tworzący Brandwonder zrealizował dużą, medialną kampanię #cześćpendolino, z okazji inauguracji flagowego pociągu Express Intercity Premium. Realizacja projektu odbyła się w ramach agencji Young and Awesome. Akcję przeprowadziliśmy na przygotowanej przez nas witrynie www.czescpendolino.pl oraz w kanałach social media: Facebook, Twitter, Instagram.

Konkurs

Uruchomiliśmy konkurs, w którym zadaniem było przygotowanie kreatywnej pracy, za pomocą której uczestnicy przywitają pociągi Pendolino w Polsce. Do rozdania mieliśmy 402 vouchery na podróże pociągami PKP Intercity. Akcję wsparliśmy kampanią reklamową online.

Efekty

Nasz konkurs uzyskał ogromne zasięgi i przez bardzo długi czas po zakończeniu akcji #cześćpendolino, dziennikarze, blogerzy i użytkownicy korzystali z hashtagu w swoich publikacjach.

190k

Liczba fanów profilu na Facebooku

8k+

Liczba obserwujących na Instagramie

7k+

Liczba obserwujących profil na Twitterze

50+

Średnia liczba case'ów do rozwiązania dziennie

Image Description

Podobała Ci się ta realizacja?

Porozmawiajmy o współpracy.

Estymacja projektu