HTC / Orange

Przeczytaj jak dzięki naszym działaniom sprzedaż telefonu HTC Sensation XL® wzrosła o 60%

Założenia i cel

Zespół tworzący Brandwonder, w ramach agencji Young and Awesome przeprowadził kampanię digital dla HTC i Orange, realizując konkursy online na stronie www.feelthebeat.pl oraz w aplikacji mobilnej. Celem kampanii było wypromowanie nowego modelu telefonu HTC Sensation XL® i wzrost sprzedaży abonamentów w salonach Orange.

Akcja

W jednym z zadań konkursowych uczestnicy mieli udać się do wybranych salonów Orange, skorzystać z aplikacji w telefonie HTC Sensation XL® z zestawem słuchawek HTC Beats by Dre SOLO HD. Cały zestaw był zamontowany na specjalnie przygotowanych standach, które były rozmieszczone w 20 salonach Orange w całej Polsce. Zadaniem uczestnika było zalogowanie się do konkursu i opisanie swoich wrażeń po przesłuchaniu jednego z wgranych utworów. Najlepsi wygrywali słuchawki Beats by Dre. Poza konkursami, realizacją strony i aplikacji mobilnej przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię behawioralną online w wybranych serwisach, między innymi na Facebooku.

Efekty

Akcja, która trwała 1 miesiąc spowodowała wzrost sprzedaży abonamentów z HTC Sensation XL® o 60%.