Kulturalne podróżowanie

Zobacz jak z PKP Intercity dbaliśmy o maniery w podróży poprzez akcję #kolejnadobremaniery

*projekt zrealizowany w ramach agencji Young and Awesome

Projekt

Zespół tworzący Brandwonder przeprowadził kampanię digital dla PKP Intercity - #kolejnadobremaniery. Realizacja projektu odbyła się w ramach agencji Young and Awesome. Akcja polegała na zaangażowaniu użytkowników do podzielenia się pozytywnym doświadczeniem z podróży pociągiem.

Wspólnie z PKP Intercity i guru od dobrych manier - Adamem Jarczyńskim stworzyliśmy Kodeks Kulturalnego Podróżowania, a podróżnych zaprosiliśmy do publikowania kreatywnych materiałów online, opatrzonych #kolejnadobremaniery.

Efekty

Kampania przyniosła bardzo dobre wyniki - podróżni publikowali setki materiałów na Facebooku i Instagramie, a hashtag #kolejnadobremaniery utrwalił się w przestrzeni online i był wykorzystywany wielokrotnie przy innych okazjach.

190k

Liczba fanów profilu na Facebooku

8k+

Liczba obserwujących na Instagramie

7k+

Liczba obserwujących profil na Twitterze

1m+

Zasięg social akcji

Image Description

Podobała Ci się ta realizacja?

Porozmawiajmy o współpracy.

Estymacja projektu