Digital Media Specialist

  • Warszawa
  • B2B / Etat
  • Opublikowano: 28.02.2020

Oczekiwania

  • umiejętność pracy zespołowej,
  • wiedza o planowaniu kampanii internetowych,
  • co najmniej roczne doświadczenie w pracy w interaktywnym dziale agencji mediowej lub domu mediowym,
  • umiejętność pracy z Excelem / Numbers,
  • wiedza o programmatic,
  • znajomość trendów reklamowych,
  • angielski w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie kampanii reklamowych dla klientów agencji,
  • tworzenie cyklicznych raportów,
  • obsługa klientów agencji,
  • uczestniczenie w spotkaniach.

Oferujemy

  • dowolny model zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B) z atrakcyjnym wynagrodzeniem podstawowym i systemem premiowym,
  • możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w szybko rozwijającej się firmie,
  • udział w szkoleniach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
  • pracę z wiodącymi markami
  • pakiet benefitów (ubezpieczenie zdrowotne, kartę Multisport itp.),
  • bardzo przyjazną i luźną atmosferę pracy w branży reklamowej.

Kliknięcie przycisku „Aplikuj” i wysłanie do nas maila oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb procesów rekrutacji. Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych, przy czym nie będzie to miało wpływu na dotychczasową zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie Twojej zgody, przed jej wycofaniem. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Brandwonder moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Jeśli chcesz podać dodatkowe dane, informujemy że Brandwonder będzie mogło je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Twojej dobrowolnej zgody. Więcej: Polityka prywatności

Aplikuj
Image Description

Szukasz pracy?

Zapoznaj się z pozostałymi ofertami.

Praca