Smartfony pokonują telewizję

Spędzamy więcej czasu przed smartfonem niż przed telewizorem.

  • 06-06-2019

Zgodnie z nową prognozą eMarketer Amerykanie będą spędzać więcej czasu na swoich smartfonach (i tabletach) niż oglądać tradycyjną telewizję. Prognoza przewiduje, że dorośli użytkownicy spędzą średnio 3 godziny, 43 minuty dziennie na urządzeniach mobilnych, nie licząc połączeń i 3 godziny, 35 minut oglądając telewizję.

Muzyka i media społecznościowe to topowe czynności na urządzeniach mobilnych. Na mobilne media poświęcimy 2 godziny i 33 minuty, oznacza to 9-minutowy wzrost w stosunku do ubiegłego roku. Wideo stoi na 3 miejscu, zaraz za muzyką i social media.

Wideo, teraz na różnych urządzeniach. Podczas gdy czas w tradycyjnej telewizji spada, publiczność wciąż konsumuje dużo treści wideo na różnych urządzeniach, w szczególności OTT. Jednak jeśli chodzi o wideo, telewizja nadal dominuje. W tym roku konsumenci spędzą 1 godzinę, 37 minut dziennie na cyfrowym wideo w porównaniu z 3 godzinami, 35 minutami oglądania telewizji.

Dlaczego powinniśmy się tym przejmować? Duży ekran w salonie, pokoju rodzinnym lub sypialni jest nadal najlepszym urządzeniem do konsumpcji wideo, ale coraz częściej jest to kolejny ekran digital.

Rzeczywiście „TV” szybko staje się kolejnym kanałem cyfrowym, z tymi samymi możliwościami kierowania i przyznawania dostępu, co wideo online lub display. Tak więc, podczas gdy zasięg masowej widowni w telewizji może się zmniejszać, lepsze targetowanie i personalizacja są coraz częściej włączane przez zmieniający się krajobraz konsumpcji wideo i cyfryzację telewizji.

Image Description

Chcesz wiedzieć więcej?

Zobacz wszystkie aktualności i insighty od Brandwonder

Zobacz

Może Cię również zainteresować:

Image Description

Chcesz z nami współpracować?

Skorzystaj z formularza do estymacji projektu

Estymacja projektu